Klantenservice
  • Gratis verzending
  • Op werkdagen vóór 18:00 besteld, vandaag verzonden
  • 30 dagen bedenktijd & retourneren
  • Veilig & mogelijkheid tot achteraf betalen

Veelgestelde vragen

Wat is de levertijd van mijn bestelling binnen Nederland?

Bestellingen binnen Nederland die op werkdagen voor 18.00u zijn geplaatst, worden dezelfde dag nog verzonden. Bestellingen die in het weekend worden geplaatst, worden op maandag verzonden. In de meeste gevallen zal je bestelling dan de volgende dag al worden geleverd. Alle informatie omtrent de verzending van je bestelling vind je op deze pagina.

Wat is de levertijd van mijn bestelling in België?

Bestellingen geplaatst op maandag t/m vrijdag voor 18.00u worden dezelfde dag verzonden. Heb je je bestelling in het weekend geplaatst, dan wordt deze op maandag verzonden. Doorgaans zal je bestelling de volgende dag al worden geleverd. Alle informatie omtrent verzending vind je op deze pagina.

Hoe wordt mijn bestelling binnen Nederland verzonden?

Onze bestellingen binnen Nederland worden geleverd met DHL. Je ontvangt hierbij altijd een track & trace om je pakketje te volgen.

Hoe wordt mijn bestelling in België verzonden?

Bestellingen van onze Belgische klanten worden rechtsreeks vanuit België verzonden met Bpost. Je ontvangt hierbij altijd een track & trace om je pakketje te volgen.

Betaal ik verzendkosten voor mijn bestelling binnen Nederland?

Bestellingen binnen Nederland worden altijd gratis verzonden.

Betaal ik verzendkosten voor mijn bestelling in België?

Bestellingen vanaf 20 euro worden gratis verzonden binnen België. Heeft je bestelling een orderwaarde onder de 20 euro, dan betaal je een bijdrage van 2.95 euro aan verzendkosten.

Mijn bestelling is nog niet bezorgd, wat nu?

Helaas kan het wel eens voorkomen dat een zending vertraging oploopt of zoekraakt bij de bezorgdienst. In de track & trace kun je altijd de laatste status van je pakketje terugvinden. Mocht de bestelling 3 dagen na verzending nog niet bij je zijn bezorgd, neem dan even contact op met onze klantenservice, we helpen je dan graag verder!

Ik heb een ander artikel ontvangen dan ik besteld heb, wat nu?

Als je een verkeerd artikel van ons hebt ontvangen, raden we je aan om ons even een mailtje te sturen naar onze klantenservice met in de bijlage een foto van het artikel dat je hebt ontvangen. Retourneren is dan vaak niet nodig en wij kunnen dan in de meeste gevallen het juiste artikel alsnog nazenden.

Ik heb een kapot artikel ontvangen, wat moet ik doen?

Als je een kapot artikel hebt ontvangen, kan je ons het beste via de mail naar onze klantenservice even een foto sturen van het product waarop de schade goed zichtbaar is. Aan de hand daarvan kunnen wij dan bekijken hoe we dit het beste kunnen oplossen, retourneren is dan in de meeste gevallen niet nodig.

Mijn bestelde telefoonhoesje / screenprotector past niet, wat nu?

Als het bestelde artikel niet goed passend is voor je telefoon raden we je aan om eerst even te controleren of je het hoesje / screenprotector voor het juiste type telefoon besteld hebt. In de instellingen van je telefoon kun je bekijken om welk type het precies gaat. Mocht blijken dat je zelf een verkeerd artikel hebt besteld, mag je deze uiteraard aan ons retourneren. Als je wel het juiste type besteld hebt en het artikel past niet, stuur dan een mail naar onze klantenservice met daarbij een foto van het artikel en je telefoon. We helpen je dan graag verder met een passende oplossing.

Wat zijn de voorwaarden om te retourneren?

Mocht je bestelling niet naar wens zijn, mag je deze natuurlijk aan ons retourneren. Dit kan binnen 30 dagen vanaf het moment dat je je bestelling hebt ontvangen. De artikelen dienen voor zover mogelijk uitsluitend ongebruikt en in de originele verpakking geretourneerd te worden. Alle informatie over hoe retourneren in zijn werk gaat vind je op deze pagina.

Ik ben niet tevreden met mijn bestelling, wat nu?

Mocht je bestelling niet naar wens zijn, neem dan even contact op met onze klantenservice. Dit kan zowel via de mail als telefonisch. Wij helpen we je dan graag verder om een gepaste oplossing te vinden.

Kan ik een artikel ruilen?

Mocht je een besteld artikel willen ruilen voor een ander product, dan is dat natuurlijk mogelijk. Je kunt dan het beste je eerste bestelling aan ons retourneren en voor het gewenste artikel een nieuwe bestelling plaatsen. Je hebt jouw nieuwe producten dan sneller in huis en eventuele prijsverschillen hoeven niet te worden verrekend.

Kan ik een artikel bij jullie afhalen?

Je bent uiteraard welkom om artikelen bij ons af te halen, dit kan op werkdagen van 10.00u tot 17.00u. Het is hierbij handig als je van tevoren al even op de website kijkt om een idee te hebben van welke producten we hebben en waar je precies naar op zoek bent, zodat wij je zo goed mogelijk kunnen helpen. Pinnen is helaas niet mogelijk.

Afhalen is mogelijk op onderstaand adres:

Telefoonhoesje.nl
Parijsboulevard 335
6135LJ te Sittard
Nederland